Förlåt Belle!

Nu har jag överlåtit bloggen helt till stackars Belle för länge. Det har varit helt galna två månader med mycket jobb, skola och dansträningar. Nu har man äntligen lov från skolan och dansen iallafall så det är min tur att dra mitt strå till stacken.

I söndags hade jag en plåtning med Katrin som modell. Min kollega Isabell ordnade så att hennes duktiga fotograf pojkvän Kalle kunde ta bilderna. Det va kul att äntligen få till den här plåtningen vi pratat om ett tag och jag blev faktiskt väldigt nöjd med min styling. Blir fortfarande förvånad när jag ser slutresultatet på en styling och inser att det är jag som gjort det.


Det är jag som står med ryggen mot


Tyvärr har jag fortfarande inte fått bilderna från förra plåtningen och det är därför jag inte kunnat lägga upp några. Den här däremot kommer ni antagligen få se mer bilder från senare.

Love
/Gigi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0