Nya stövlar :-)

Jag är kräsen när det gäller stövlar och jag har provat många men hittar inga som jag tyckt varit värda att lägga ner pengar på. Ser ingen mening med att köpa något som ser ok ut och så använder man det tre, fyra gånger. Självklart hittade jag ett par perfekta stövlar inne på Bianco när jag inte hade råd, så jag gick förbi flera gånger och dregglade varje gång jag såg dom. Stövlarna är ganska lika Louboutins Feticha stövlar men har inte lika intensiv röd sula eller en prislapp som får en att storkna.


Louboutin Feticha


För ca en vecka sen drog jag med världens bästa syster till Bianco så hon skulle få möta min senaste kärlek (stövlarna), hon tyckte också om dom och bad mig att prova dom. Inte nog med att dom va sjukt snygga, dom va bekväma också! Jag tog av mig stövlarna, gick till expediten och skulle lämna tillbaka dom när syrran plockade fram sitt kort och köpte dom. Varför? Hon tyckte att jag jobbat så hårt på senare tid men inte unnat mig själv något så hon ville ge mig dom. Tror nog ingen har en lika underbar syster som jag :)

Love
Gigi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0