H&M Designersamarbete

Jag älskar italiensk mode, min absoluta favorit designer är Valentino men jag är även ett stort fan av Armani, Gucci och självklart Versace :-)
Ni kan tänka er min glädje när det i sommras kom ut att H&Ms designersamarbete i år är Versace. Mina förväntningar va höga och jag har verkligen längtat efter att få se kollektionen. Versace Fall Winter 2011/2012 va en underbar kollektion och jag ville ha det mesta som dom visade på catwalken. Tyvärr fick jag inte samma känsla av H&M kollektionen, känns som om Donatella vill få med allt som är Versace och det blev för mycket. Fransar, mönster, starka färger och roliga snitt i en och samma kollektion! Ibland allt på ett och samma plagg!

Versace for H&M





Självklart finns det ljusglimtar också



Till min kära kollega Isabell kan jag meddela att du kan sluta fundera över vad du ska köpa i julklapp till din pojkvän, jag har hittat den ultimata presenten till honom

Det finns även matchande underkläder till den här outfiten ;-)

Vill ni se mer av kollektionen så gå in på:
http://www.hm.com/se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0