The Vampire Diaries

Snart börjar The Vampire Diaries säsong 3 sändas i Sverige. Jag laddar upp med att titta extra noga på en av mina favoritkaraktärers stil, Kathrine Pierce.


Kathrine i Vampire Diaries



Hennes stil är snygg och sexig men hon ser aldrig billig ut. Vi får se mycket sotade ögon, svarta kläder, klackar och jättefina lockar i håret.



Kathrine och Damon

Älskar dom här lockarna och jag har flera gånger försökt fixa det själv. Har testat med spolar och att göra lockar med plattång men aldrig blivit riktigt nöjd med resultatet.
Nu såg jag en video med stylisten från Vampire Diaries där han berätta att han använder två locktänger i olika storlekar. Detta måste testas! Bilder på resultatet kommer :)

Love
/Gigi
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0