I had everything, opportunities for enternity

Ni vet nog inte så mycket om mig, så jag tänkte berätta lite om min stil och syn på mode:)
Jag har en ganska varierande stil.
Min stil är som en blandning mellan festival chic/preppy/flirty.
Jag använder ofta jeans, skinjackor, hårband, söta klänningar, preppy aktiga tröjor och cocktail ringar.
Och på fötterna har jag ballerinor, boots eller partyshoes:)



Min make-up varierar dock inte så mycket, det e antingen sotade "Victoria´s Secret" ögon eller naturlig make-up med mycket lipgloss:)
Och jag använder nästan bara välkända lyxmärken (erkänner att jag e lite bortskämd, fast bara när det gäller make-up och parfym;)) så som Dior, Chanel, Gurlain och Lancome.

Dislikes: Hatar manchester, paisley, harems byxor och fläckig "smutsig" make-up.

Okej nu vet ni lite mer om mig och min stil:)
Kisses Belle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0