I'm back!

Efter två veckors utbildning som min arbetsgivare G4S skickat mig på kan jag äntligen slappna av och skriva om skönhet igen.

Nån som testat torrschampoo? Jag gjorde det nyligen. Inte för att jag förespråkar att man ska springa runt med flottigt och smuttsigt hår men ibland finns det bara inte tid att tvätta det. Har man som mig tjockt hår med mycket volym tar det inte bara tid att torka, det tar också en halv evighet att styla det snyggt.

Det man gör är att spraya torrschampoo mot hårbotten, det kommer komma ut ett vitt pulver som man sen borstar bort. Det gör att ditt hår inte ser flottigt ut och man kan sen springa iväg och göra det man ska utan att skämmas för sitt hår.

Jag kan rekommendera Syoss torrschampoo, fick en sån på ett av mina jobb och den funkade riktigt bra.

Love
/Gigi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0